pondělí 12. května 2014

Malinová zmrzlina

Máte rádi léto? Já ano. Miluji léto, teplo, sluníčko. A taky mám ráda protiklady. Protože protiklady se přitahují. Tak jako parné léto a studená zmrzlina. Ale můj jazýček je příliš rozmlsaný. Poslední dobou mám problém najít zmrzlinu, která by byla opravdu vymazlená a chutnala mi. Ale stejně nikdy neodolám a zmrzku si koupím.

Ale chtěla jsem zkusit něco jiného. Tak jsem se rozhodla, že vyzkouším zmrzlinu doma. Našla jsem recept na malinovou zmrzlinu podle pravého francouzského receptu a musím říci, že je opravdu výtečná. Myslím, že všichni, kteří ji u mně ochutnali mohou potvrdit, tudíž všem doporučuji ji vyzkoušet.

Zde je recept:

  • 350 g malin 
  • 3 lžíce cukru moučka
  • 2 bílky
  • 100 g krupicového cukru
  • 25 ml citronové šťávy
  • 250 ml smetany na šlehání
Maliny s moučkovým cukrem rozšleháme a necháme bokem. Připravíme si vodní lázeň a do mísy, kterou máme ve vodní lázni si dáme 2 bílky, krupicový cukr a citronovou šťávu. Tuhle směs mícháme do úplného ztuhnutí po dobu cca 8 minut.  Poté šleháme tak dlouho, dokud směs nevychladne, postupně všleháme směs malin. Nakonec si ušleháme šlehačku a poté vmícháme do směsi. Nalijeme do předem připravené nádoby, můžete do tvořítek na zmrzlinu nebo do vaničky a poté servírovat jako kopečky. Necháme v mražáku ztuhnout cca 3-4 hodiny. Věřím, že vám tato zmrzlina zachutná stejně jako nám. A já určitě až tuhle sníme, vyzkouším další :)

Receptem jsem se inspirovala ZDE

Krásný den  Barča



9 komentářů:

  1. mňááám vypadá skvěle

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strasne moc se omlouvam ale na mobilu se mi vas komentar podarilo nechtene odstranit :( mrzi me to. Ani jsem si jej neprecetla :(

      Vymazat
  3. Ta vypadá úžasně Baru, hned bych si dala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Radusko. Stav se. Dame si spolu :-D

      Vymazat
    2. Jo, kdybych měla kouzelný plášť, který by mě přemísťoval coby dub, tak jsme u Tebe každou chvilku :D

      Vymazat
  4. Hned si píšu recept..vypadá báječně a maliny já miluju...díky.a krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inuš, urcite zkus. Jak píšu. U nás měla veeelký úspěch. Vám taky krásné dny. Barča

      Vymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...