pátek 23. května 2014

Těstovinový salát

Tento salát jsem poprvé jedla u kamarádky mého manžela. Musím se přiznat, že zrovna dvakrát salátová nejsem, ale tento mi opravdu chutnal. Takže jsem jej začala následně dělat i doma. Je to už několik let a oblíbilo si jej u nás celkem dost lidí. Tak třeba zachutná i vám :).

Budeme potřebovat cherry rajčátka, žlutou papriku, okurku, těstoviny, sůl, majonézu (já používám light nebo můžete použít i bílý jogurt), no a dále třeba balkánský sýr nebo vajíčka.

V první řadě si uvaříme těstoviny a necháme vychladnout. Rajčátka nakrájíme na čtvrtinky, papriku a oloupanou okurku na kostky, smícháme s těstovinami, přidáme majonézu nebo jogurt a vše důkladně promícháme. Nakonec osolíme, můžete přidat i pepř, pokud chcete.

V tomhle stavu se dá salát jíst a je moc dobrý. Já jsem si na oživení zvykla přidávat balkánský sýr. A protože manžel jej nemá rád, tak jemu tam dávám zase vajíčka. Fantazii se meze nekladou. Můžete přidat také osmahnuté kuřecí nudličky nebo jarní cibulku :).

Přeji dobrou chuť Barča




4 komentáře:

  1. Já jsem naopak salátová ! Podobný dělávám doma :-)) Děkuji za osvěžení paměti. Budu si ho muset co nejdříve udělat :-))) Přeji krásný slunečný den :-) Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, děkuji za milý komentář :) Tobě taky spoustu sluníčkových dnů

      Vymazat
  2. Já saláty miluji :)) , dnes už asi vím co si dám na oběd ...

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ráda zkouším nové recepty. Vyzkoušela jsem i tento těstovinový salát. Trochu jsem si ho upravila. Přidala jsem tohoto salátu olivový olej. Který jsem si sehnala tady na tomto e-shopu. Přeji pěkný den.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...