úterý 29. července 2014

Jablečná kaše ke snídani

Je tomu asi tři týdny, co jsem se rozhodla malinko pozměnit svůj jídelníček. Dříve jsem snídala jogurt a k němu müslli nebo Bebe sušenky, nyní si dělám ke snídani jablečnou kaši se skořicí. Svou první kaši jsem měla před třemi týdny a od té doby si ji vařím obden. Je moc dobrá. Chutná mi. To je pravda, jen kdyby to zabralo méně času. S dvěma dětmi a chystáním snídaní pro ně, mě to malinko nebaví, ale nedá se nic dělat. Maminka mi vždycky říkávala "parádo trp". Tak trpím. Doufám, že trpělivost růže přinese :).

Pro případ, že byste si chtěli dát "sladkou" výživnou snídani, napíšu vám, jak dělám kaši já.

Budete potřebovat:

  • lžíci másla 
  • jablko
  • rozinky
  • cukr (já používám třtinový, ale ono je to asi jedno)
  • namočené ovesné vločky (2 lžíce)
  • 2 dcl mléka
  • skořice
Na másle si osmahneme na plátky či kostičky nakrájená jablíčka, přidáme rozinky a dvě lžičky cukru. Cukr necháme zkaramelizovat a poté přidáme namočené ovesné vločky (mně se osvědčilo, že stačí, aby byly namočené 5-10 minut. Přidáme mléko a vše necháme provařit, až nám kaše zhoustne. Na dochucení přidáme skořici. To je všechno. Dáme na talířek a zbaštíme. Ovoce můžete víceméně použít jakékoliv. Místo rozinek použiji někdy brusinky, jindy zase góju. Můžete taky zvolit variantu bez cukru. Pak dochucuji až na talíři lžící medu. Vločky lze použít také jakékoliv - ovesné, pohankové, pšeničné ... 

Přeji vám krásný a pohodový start do nového dne :)

Barča


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Háčkované tulipány

Krásné pondělí, šikulky,  před pár týdny jsem vám slíbila návod na háčkované tulipány.  Holky, ten čas tak strašně moc letí.  Já nic nestíhá...