čtvrtek 25. září 2014

Písek

Veškeré vztahy jsou jako písek v dlani. Když je dlaň uvolněná a otevřená, písek zůstane tam, kde je. V okamžiku, kdy dlaň uzavřete a pevně stisknete, písek se vám začne sypat mezi prsty. Něco vám zůstane, ale většina se vysype. Vztah funguje také tak. Pokud se udržuje volný, s respektem a zachováním svobody druhé osoby, pravděpodobně zůstane nedotčený. Jakmile však příliš stisknete, jste vlastničtí, vztah vyklouzne a ztratí se.


V dnešním večerním článku se myšlenkami vracím zpátky do slunné Itálie. Hmm. Jak nám tam bylo krásně, v teploučku a bez starostí :). Fotky, které dneska vkládám vznikly hned první den, když jsme přišli k moři. 
Miluji totiž písek. To je moje místo. Zahrabat se do písku a válet se v něm, stavět hrady, kreslit do něj, prosívat jej mezi prsty, prostě cokoli.
Jsem totiž štír. Nevím, jestli to má vliv na to, jak miluji písek, ale pro kousek písku bych vraždila :D  (no neberte mě úplně vážně).


Mezitím, co si děti užívaly prvních chvilek u vody, já si hrála na břehu s otiskováním a kreslením. Celkem jsem se pobavila, hlavně u fotky se stopami. Tu jsem fotila totiž asi na stý pokus. vždycky jsem si pěkně tu cestičku vyšlapala a než jsem to stihla vyfotit, přišla vlna a všechny stopy byly v .... moři. 


Nenahraditelný pohled, když vlny vyhladily veškeré nerovnosti, které v písku byly. Ať jsme vykopali jakkoliv hlubokou díru, přišla vlna a spláchla vše. Kéž by to tak šlo někdy v životě udělat. Aby veškeré naše problémy, starosti nebo obavy spláchla vlna.


Přeji vám krásný večer, milý čtenáři. Jsem moc ráda, že čtete mé články, že je komentujete, že navštěvujete (někteří pravidelně) můj blog. Dodává mi to sílu v tom, co dělám a motivuje mě to v dalším psaní pro vás. Díky Barča





2 komentáře:

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

 Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...